ΙΔΨ


(Από catelabi):

Η Μαρίνα κοίταξε αγχωμένη το ρολόι της. Ήταν ήδη περασμένες οχτώ. «Γαμώτο, πάλι θ’αργήσω» σκέφτηκε φωναχτά. Κοίταξε πάλι το κρεβάτι που μόλις είχε στρώσει. Βιαστικά βγαίνει από το δωμάτιο της, αρπάζει την τσάντα και τα κλειδιά της και κάνει να ανοίξει την πόρτα. Κοκαλώνει εκεί, κοιτάζει ξανά το ρολόι της. Κλείνει την πόρτα και τρέχοντας μπαίνει στην κρεβατοκάμαρα. Ξεστρώνει το κρεβάτι και το στρώνει πάλι από την αρχή. «Ωραία, τώρα είναι εντάξει» . Ξανά στην εξώπορτα. Παίρνει τα πράγματα της και βγαίνει από το διαμέρισμα αποφασιστικά. Μπαίνει στο ασανσέρ και πατάει το κουμπί για το ισόγειο. Ρίχνει μια ματιά στον καθρέφτη. «Την πόρτα την κλείδωσα; Την κλείδωσα» Το ασανσέρ φτάνει στο ισόγειο. Η Μαρίνα ανοίγει την πόρτα για να βγει. Την ξανακλείνει και πατάει το κουμπί για τον τρίτο όροφο. Είναι οκτώμισι. Τρέχοντας βγαίνει από το ασανσέρ με τα κλειδιά στο χέρι και ξεκλειδώνει την πόρτα της. Ξανακλειδώνει χωρίς να ανοίξει την πόρτα και φεύγει πάλι τρέχοντας ,αυτή τη φορά από τις σκάλες. Λίγο πριν φτάσει στον πρώτο κοντοστέκεται. «Την πόρτα την κλείδωσα; Γαμωτο!»

Είναι εννιά και είκοσι όταν φτάνει επιτέλους στο γραφείο της . Τακτοποιεί προσεκτικά την τσάντα της και βγάζει από μέσα τα απολυμαντικά της μαντηλάκια. Αρχίζει να καθαρίζει επιμελώς το γραφείο της. Είναι τόσο απορροφημένη που δεν καταλαβαίνει πως ο προϊστάμενος της στέκεται από πάνω της.

«Δεσποινίς Χρήστου, μπορώ να σας δω για λίγο στο γραφείο μου;»

«Καλημέρα κύριε Παππά, βεβαίως να τελειώσω λίγο εδώ..»

«Τώρα δεσποινίς!»

Η Μαρίνα τακτοποιεί απρόθυμα τα μαντηλάκια πάνω στο γραφείο της και ακολουθεί τον προϊστάμενο στο γραφείο του. Εκείνος της δείχνει μια καρέκλα και της κάνει νόημα να καθίσει.

«Λοιπόν, θα μπω απευθείας στο θέμα. Τον τελευταίο καιρό η απόδοση σας έχει μειωθεί αισθητά. Καθυστερείτε καθημερινά να έρθετε στο γραφείο, η δουλειά σας έχει μείνει πίσω και έχουμε κάποια παράπονα από συναδέλφους σας για.αλλόκοτη συμπεριφορά.»

«Κύριε Παππά, εγώ.»

Ο προϊστάμενος την σταματά με μια κίνηση του χεριού του. «Δεσποινίς Χρήστου, θα μπορούσα να παραβλέψω κάποια πράγματα, όταν όμως δεν εμφανιστήκατε καν στο ραντεβού σας με τον κύριο Οικονόμου, έναν από τους καλύτερους μας πελάτες το ποτήρι ξεχείλισε»

«Να σας εξηγήσω. Μου έτυχε κάτι απρόβλεπτο και δεν..»

«Λυπάμαι, δεσποινίς αλλά η συνεργασία μας έληξε. Περάστε από το λογιστήριο για να κανονίσετε τα της αποζημίωσης σας»

Λίγο αργότερα η Μαρίνα κάθεται σε ένα καφέ με την κολλητή της την Έλενα. Τα μάτια της είναι κλαμένα.

«Και τι να του έλεγα; Πως το γραφείο του Οικονόμου είναι στον έβδομο όροφο κι εγώ φοβάμαι το νούμερο επτά; Θα με πέρναγε για τρελή, που μάλλον είμαι δηλαδή»

Η Έλενα της πιάνει τρυφερά το χέρι αλλά η Μαρίνα το τραβάει απότομα. Βγάζει τα μαντηλάκια της κι αρχίζει να τρίβει τα χέρια της .

«Συγνώμη, είδες; Έχω αρχίσει και τα χάνω. Βλέπω παντού μικρόβια, πλένομαι 15 φορές την ημέρα, στρώνω το κρεβάτι μου άλλες τόσες. Τρέμω οτιδήποτε έχει να κάνει με το νούμερο επτά και φοβάμαι πως άφησα την πόρτα ξεκλείδωτη και το σίδερο στην πρίζα»

«Βρε κοριτσάκι μου, απλά πρέπει να δεις κάποιον ειδικό. Να αντιμετωπίσεις τις φοβίες σου. Να δεις από πού προέρχονται»

«Να πάω σε τρελογιατρό εννοείς; Αποκλείεται!»

«Μαρινάκι, έψαξα λίγο στο διαδίκτυο. Τα συμπτώματα που έχεις είναι κοινά σε ανθρώπους με Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή.»

«Ιδεοτι; Ωραία, πάσχω από κάτι που δεν μπορώ καν να προφέρω. Τι θα κάνω;»

Η Έλενα βγάζει ένα φυλλάδιο από την τσάντα της.

«Μια φίλη μου πήγαινε σε αυτό το κέντρο. Μου έχει πει τα καλύτερα. Θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα πας. Εντάξει;»

Η Μαρίνα κοιτάζει το φυλλάδιο καχύποπτα. Το σκουπίζει με το μαντηλάκι πριν το πάρει στα χέρια της.

«Εντάξει. Αρκεί να μου υποσχεθείς πως αν με κλείσουν στο Δαφνί θα έρχεσαι να με βλέπεις.»

«Στο υπόσχομαι. Τρελόγκα»

Η Μαρίνα φτάνει έξω από το κέντρο συμβουλευτικής. Διστάζει για λίγο αλλά ανοίγει την πόρτα και μπαίνει μέσα. Στην αίθουσα αναμονής βρίσκονται ήδη άλλοι έξι άνθρωποι. Η Μαρίνα πανικοβάλλεται.

«Χριστέ μου, είμαι η Έβδομη»

This entry was posted in ΙΣΤΟΡΙΕΣ για ΣΕΝΑΡΙΟ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΑΡΘΡΑ. Bookmark the permalink.

One Response to ΙΔΨ

  1. chris says:

    Poly endiaferon

Leave a Reply

