Επτάψυχη


(Από catelabi) :

Η Κάτια, μια γλυκιά, λίγο παχουλή κοπέλα γύρω στα 30, ανοίγει την πόρτα του συμβουλευτικού κέντρου. Μέσα περιμένουν άλλοι έξι άνθρωποι. Κανείς δεν της δίνει σημασία. Η Κάτια σπρώχνει να κλείσει την πόρτα, μαγκώνοντας την άκρη της καμπαρντίνας της . Καθώς προχωράει προς τα μέσα, η καμπαρντίνα την τραβάει προς τα πίσω. Η Κάτια πέφτει κάτω ενώ η τσάντα της ανοίγει και το περιεχόμενο της χύνεται στο πάτωμα. Και οι έξι επισκέπτες στην αναμονή σηκώνουν τα μάτια τους και την κοιτάζουν. Κάποιοι ενοχλημένα, κάποιοι ειρωνικά. Η Κάτια μαζεύει τα πράγματα της όπως-όπως από το πάτωμα και ντροπιασμένη κάθεται σε μια πολυθρόνα δίπλα σε έναν άντρα. Ο άντρας της χαμογελάει ευγενικά και ξαναγυρίζει στην εφημερίδα που διαβάζει. Η Κάτια σκύβει στο τραπεζάκι μπροστά της και ψάχνει την στοίβα των περιοδικών που είναι αραδιασμένα πάνω. Με μια άγαρμπη κίνηση τα πετάει όλα κάτω. Αισθάνεται πάλι τα μάτια των υπόλοιπων πάνω της, ενώ ακούει και κάποια κρυφά γέλια. Με τα μάτια καρφωμένα στο πάτωμα και τα μάγουλα κόκκινα από ντροπή, προσπαθεί να ξαναστήσει τα περιοδικά σε στοίβα αλλά από την ταραχή της δεν τα καταφέρνει.Κι άλλα πνιχτά γέλια. Τα μάτια της Κάτιας βουρκώνουν. Ο άντρας σκύβει και τα μαζεύει. Της δίνει ένα γυναικείο περιοδικό. Η Κάτια τον κοιτάζει με ευγνωμοσύνη. Κάθονται δίπλα-δίπλα.

ΑΝΤΡΑΣ: Είναι μια από αυτές τις μέρες ε; Μην ανησυχείτε, όλοι τις περνάμε.

ΚΑΤΙΑ: Εγώ δυστυχώς τις περνάω κάθε μέρα. Είμαι αυτό που ο περισσότερος κόσμος αποκαλεί «ατσούμπαλη» εκτός απ’τους γονείς μου που με αποκαλούν άχρηστη και απρόσεκτη.Εγώ θέλω να πιστεύω πως είμαι απλά άτυχη.

ΑΝΤΡΑΣ: (συγκαταβατικά)Την τύχη μας τη φτιάχνουμε μόνοι μας δεσποινίς.

ΚΑΤΙΑ: Μπα, εμένα με έχουνε μουντζώσει σας λέω. Δεν υπάρχει ούτε ένα τόσο δα κοκαλάκι πάνω μου που να μην το έχω σπάσει.

ΑΝΤΡΑΣ:( χωρίς να σηκώσει τα μάτια από την εφημερίδα) Υπερβάλετε νομίζω.

ΚΑΤΙΑ: (συνεχίζει απτόητη) Καθόλου. Έχω πάθει ότι είδους ατύχημα μπορείτε να φανταστείτε . Από ηλεκτροπληξία μέχρι ατύχημα με αυτοκίνητο. Το ότι ζω σήμερα είναι θαύμα.

Το τελευταίο σχόλιο φαίνεται πως τραβάει την προσοχή του άντρα που σηκώνει τα μάτια του από την εφημερίδα.Η Κάτια αναθαρρεί από το απρόσμενο ενδιαφέρον του συνομιλητή της και πλησιάζει την καρέκλα της πιο κοντά του.

ΚΑΤΙΑ: (μιλάει γρήγορα)Πέντε φορές γλίτωσα από του Χάρου τα δόντια. Πέντε. Την τελευταία φορά δε, έτρωγα σε ένα σουβλατζίδικο. Στραβοκατάπια και πριν το καταλάβω είχα μελανιάσει. Δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Έπεσα κάτω κι εκεί που άρχισαν να σκοτεινιάζουν όλα, με αρπάζει ο σερβιτόρος και μου κάνει μια λαβή, πετάγεται η μπουκιά από το στόμα μου και έτσι σώθηκα. Ήταν φοιτητής Ιατρικής ο άνθρωπος, ποιος να το περίμενε, γιατρός να δουλεύει σε σουβλατζίδικο. Σας ζάλισα ε;

ΑΝΤΡΑΣ:(γελώντας) Ίσα -ίσα , μου κάνετε την αναμονή πιο ευχάριστη. Πάντως θα διαφωνήσω μαζί σας. Μόνο άτυχη δεν είσαστε. Για να γλυτώσετε πέντε φορές από βέβαιο θάνατο μάλλον είστε υπερβολικά τυχερή.

ΚΑΤΙΑ: Το ίδιο λέει και η γιαγιά μου. «Κάτια, μου λέει, εσύ είσαι εφτάψυχη. Μη φοβάσαι τίποτα». Οι γονείς μου βέβαια επιμένουν πως έχω πρόβλημα συγκέντρωσης, οπότε να’μαι!

ΑΝΤΡΑΣ: Κάτια σε λένε; Εγώ θα σε φωνάζω Κατ, όπως τη γάτα στα αγγλικά.

Η Κάτια τον κοιτάει με απορία.

ΑΝΤΡΑΣ: Για τις γάτες δεν λένε πως είναι εφτάψυχες;

ΚΑΤΙΑ: Ωχ, ναι! Αυτό δεν το είχα σκεφτεί ποτέ.

Γελάνε και οι δύο.

ΑΝΤΡΑΣ: Βέβαια από δω και στο εξής θα πρέπει να προσέχεις μικρή γατούλα. Μόνο δυο ζωές σου μένουν ακόμα.

Τα μάτια του άντρα καρφώνονται στα δικά της αλλά η έκφραση του έχει αλλάξει. Είναι σκληρή, σκοτεινή. Το χαμόγελο παγώνει στα χείλη της Κάτιας καθώς την κοιτάει διαπεραστικά και το πρόσωπο της πανιάζει. Απομακρύνει την καρέκλα της από δίπλα του όσο πιο διακριτικά μπορεί. Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει ο θεραπευτής.

ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ: Ωραία, είστε όλοι εδώ. Μπορούμε να αρχίσουμε. Ακολουθήστε με παρακαλώ.

Με μια ανάσα ανακούφισης, η Κάτια πετάγεται γρήγορα από την καρέκλα της, ενώ τα μάτια του άντρα δεν ξεκολλάνε από πάνω της.

This entry was posted in ΙΣΤΟΡΙΕΣ για ΣΕΝΑΡΙΟ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΑΡΘΡΑ. Bookmark the permalink.

2 Responses to Επτάψυχη

  1. nikos says:

    Poly kalo!!!!!!!I kopela mporei na einai to comic relief tis seiras.Poly exypni anatropi!!!!!!!

  2. manos says:

    mou arese poly i anatropi kai o haraktiras!thelo ki allo!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

