Επεα Πτεροεντα part2


(Από Γιάννη Κιντάπογλου) :

O Θεός με φύλαξε, ν’ ανάψω λαμπάδα ίσαμε το ασίκικο μπόϊ μου, φανερώστρα μου, ταπεινός δούλος σου ο ξετσίπωτος, αλλά τη γλίστρησα και απόψη. Τι τόθελα και μίλησα; Τέσσερα ράμματα στο κεφάλι και δύο στη βιτρίνα, αυτά δεν ήτανε γαζιά, σακάκι τρίκουμπο ράψανε τη μούρη μου. Ως εδώ όμως και παρέκει. Το άδικο ξύλο ον έζεψε θυμός μη χωριζέτω. Και τώρα Πανωρέα οι δυό μας. Που πάει να πει, θα συνέλθω ρε απόπατε, και τότε λογαριαστούμε. Τι δηλαδή, επειδή έδειξα ενδιαφέρον στο τίποτις; Τόση αμαρτία; Ρε υπαρκτό εκτόπισμα, πως είσαι έτσι μωρή; Σε βλέπω και αναγκάζομαι σε παραίτηση. Σε ακούω και χλιμιντρίζουνε τα μέσα μου.

– Ζαχαρία – μου λέει προχτές – θα ξαναψηφίσω… Κουκουβάγια εγώ, γουρλωμένο μάτι και ακίνητος. Αμίλητος.
– Ζαχαρία – μου λέγει πάλι- θα ξαναψηφίσω σου είπα…
– Μα οι εκλογές πέρασαν Πανωρέα μου… τραύλισα τρέμοντας
– Άνοιξε την βάνα μπάρμπα…. Τώρα είναι οι εκλογές. Οι άλλες ήτανε της πίκρας. Τώρα θα πάρω το αίμα μου πίσω…
– Γιατί Πανωρέα μου, σου χρωστάνε καμιά φιάλη;
– Βρε φιδομούρη, κακομπούρμπουλε, ουστ αποδώ που θα μου πουλήσεις εξυπνάδα. Άχρηστε, καμένε τσελεμεντέ. Που όλες οι κοπέλες πήρανε άντρες και εγώ κορσέ ζαρωμένο. Λοιπόν την Κυριακή θα ψηφίσω την ψηλή, για να μην σου δώσω καμιά ψιλή και ψηλώσεις, γκέκε;
– Βρε δεν πας να τηγανίσεις και αυγά κροκόδειλου; Τι με νοιάζει…
– Σε νοιάζει και σε παρανοιάζει ρε γιέ της τύφλας, γιατί εσύ φταις για όλα. Άχρηστη κούπα ξεκαπάκωτη. Αντί να βγείς στο μεϊντάνι να παλέψεις,να φωνάξεις, να σκίσεις τα ρούχα σου, φάγαμε στην μάπα τον γιό της μαμάς που αλείφει φυστικοβούτυρο για ταραμά. Χαμένε και άχρηστε…
– Μα τι φταίω εγώ που….
– Φταίς και μην ακούσω ανάσα. Κάτσε κάτω γιατί πολύ μου την μπήκες τζάμπα μάγκα της πεντάρας.
– Όχι και τζάμπα μάγκας ρε Πανωρέα, τόλμησα να ψιθυρίσω.
– Τι είπες ρε γιε της γρίπης; Αντιμίλησες; Τώρα θα σε μαλακώσω εγώ, να μάθεις να απαντάς πατημένο σκουλίκι…

Και αρπάζει αδελφάκι μου το τηγάνι με την ομελέτα που έτρωγε στα γόνατα στο σαλόνι η βαθυκούταλη, και αρχίζει και με χτυπάει όπου πονεί και όπου δεν πονεί. Τα υπόλοιπα γνωστά. Και η μούρη σταυροβελονιά και πονάει. Ήμαρτον Βαγγελίστρα μου και δεν ξαναμιλάω. Βρε δεν πα να ψηφίσει και τον Ζορό Καουμπόϊ; Αμί;

This entry was posted in ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΑΡΘΡΑ. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

