Επεα Πτεροεντα


(Από Γιάννη Κιντάπoγλου) :

Ήμαρτον κυρία Πανωραία μου, καθόσον από την μέρα που σε παντρεύτηκα απλώνω φύκια για τραχανά. Ενθυμούμαι σαν σήμερις την αποφράδα μέρα στην καμπανοχτυπήστρα που ήσουν 60 κιλά ενώ τώρα αισίως έφτασες τα 110. Ο Θεός να με λυτρώσει. Και καθότι τυγχάνω σκληρό αντράκι, ίσα ρε επίγειο φαλαινοθηρικό μην ρίξω κανένα πατεριμό και έχουμε νεκρούς στο Σαν Φρανκίσκο. Μασάει ρε ο ουρακοντάγκος ντελβέ; Πως σε πήρα και πως έγινες. Και από νοικοκυροσύνη; Άλλο τίποτις, βάζω το χέρι στην τσέπη και πιάνω κάλτσα. Αμί; Όλη την μέρα ασκείς το άθλημα της βαθυκουταλιάς, και είσαι ικανή να σου αλευρώσουν ένα κρεμμύδι και να στο δώσουν για λουκούμι, να το φας.. Ήμαρτον πλάστη μου τι έπαθα ο ασίκης. Πως έγινες έτσι ρε μαντάμ; Εσύ ζείς για να σαβουριάζεις. Και δεν φτάνουν οι αποδόσεις σου την μέρα, την νύχτα με φλομώνεις με ψηφιδωτές κλανιές και ξυπνάω το πρωί στο πλυσταριό σαν στεγνή μπουγάδα. Ήμαρτον θέμου, αποθανέτω η ψυχή μου μετά των άλλων φίλων, που λέει και το βαγγέλιο. Αμάρτησα και σήμερις. Τι να κάνω ο έρμος. Εργαζόμενος με ωράριο Αφρικής, ταϊζω το ζώο της Σαβάνας, και νάκουγα και κανα φταριστώ;
– Ζαχαρία – μου λέγει προχτές – θα ψηφίσω.
– Αμάν τι πάθαμε σκέφτηκα μα δεν έβγαλα άχνα.
– Ζαχαρία – μου ξαναφωνάζει- θα ψηφίσω σου είπα…
– Δε πα να βράσεις και κόλλυβα… ψιθύρισα…
– Τι είπες Ζαχαρία; Για ξαναπέστο…
Και μια και δυό αδερφάκι μου με προφταίνει και μ’ αρπάζει από τον σβέρκο. Βαγγελίστρα μάνα μου ψιθύρισα και το σκατό έφτασε στην κάλτσα. Και με χυμάει αδελφάκι μου και μ’ αρχίζει στις ψιλές και τις χοντρές και μου κάνει την μούρη σαν μαγιό σφεντόνα. Έλεος Πανωραία μου ξομολογήθηκα. Και μ’ άφησε. Αλλά ως εδώ μωρή βαθύχοντρη και μη παρακεί. Την επόμενη φορά θα μαρσάρω και δεν θα κορνάρω, για να δω που θα πας να κρυφτείς ρε μισοξυρισμένο μουστάκι, καθόσον είμαι άντρας και το φωνάζω εν πάσα οικουμένην….
Αμί……

This entry was posted in ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΑΡΘΡΑ. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

