Άνιση Αγάπη part2


(Από Αντιόπη Παντελή) :

Στο σπίτι…Εριέττα και Αντώνης

Α-Καλώς την!
Ε-Δεν κατάλαβα το ύφος…
Α-Βρήκες το δρόμο;
Ε-Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω..
Α-Λέω πού ήσουν τόσες ώρες;
Ε-Μου κάνεις ανάκριση;
Α-Από απλό ενδιαφέρον ρωτάω…δεν έχω το δικαίωμα νομίζεις;
Ε-Όχι.
Α-Και γιατί;
Ε-Γιατί η σχέση μας είναι εντελώς συμβατική πια..μετά από όσα έχεις κάνει σε υφίσταμαι γιατί δε γίνεται αλλιώς…δεν έχεις λοιπόν δικαίωμα να μου κάνεις έλεγχο!
Α-Τι έγινε Εριεττάκι; Βρήκαμε κανένα αμόρε;
Ε-Δεν υποφέρεσαι πια…παραπήγε…
(Σηκώνεται και φεύγει…προς την πόρτα..)
Α-Δε θα σε περιμένει απόψε…θα χει κι άλλες δουλειές!
Ε-Παράτα με!Είσαι γελοίος..απορώ πως σε αντέχω ακόμα!

Η Εριέττα φεύγει από το σπίτι και πηγαίνει στο γνωστό καφέ…

-Πώς και τέτοια ώρα Εριέττα;
-Μπα, κόψαμε τον πληθυντικό;
-Συγγνώμη δεν ήθελα..
-Καλέ πλάκα σου κάνω..χαίρομαι γι αυτό!
-Λοιπόν; Δε μας έχετε συνηθίσει σε βραδινές επισκέψεις..
-Ναι, από εδώ και πέρα όλα να τα περιμένεις από μένα έτσι όπως έχω καταντήσει…
-Γιατί τα λέτε αυτά τελευταία; Με στεναχωρείτε πραγματικά!
-Άστο μάτια μου..δε με έχουν συνηθίσει να μου δίνουν σημασία…συνήθως μόνο για κακό σκοπό ασχολούνται με μένα…
-Ότι και να έχετε πάντως, εάν δεν είναι σοβαρό πρόβλημα υγείας, μην ανησυχείτε..
-Σ’ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον..δεν είναι αμιγώς πρόβλημα υγείας..ψυχικό είναι…
……..

Στον ψυχολόγο..Εριέττα
….
Ψ-Είχαμε μείνει σε ένα σημείο όπου δυσκολευόσασταν να συνεχίσετε..θέλετε να προχωρήσουμε;
Ε-Ναι, είμαι έτοιμη..
Ψ-Σας ακούω λοιπόν…
Ε-Όπως σας είχα πει, με την έξοδό του από τη φυλακή άρχισαν πάλι τα ίδια και προκειμένου να γλιτώσω από το ρεζιλίκι αποφάσισα να τον δεχτώ πίσω στο σπίτι…Ήταν το δεύτερο τραγικό μου λάθος..δεν έπρεπε να το κάνω..αλλά δεν άντεχα την πίεση που θα μου ασκούσε..
Ψ-Και προτιμήσατε να αχρηστεύσετε τη ζωή σας γι αυτόν;
Ε-Ούτως ή άλλως τελειωμένη υπόθεση ήμουν, είμαι και θα είμαι…
Ψ-Αυτό πιστεύετε για τον εαυτό σας;
Ε-Γιατί εσείς βλέπετε κάτι διαφορετικό;
Ψ-Δεν έχει σημασία τι βλέπω εγώ αλλά εσείς πώς σκέφτεστε για τον εαυτό σας..
Ε-Αφήστε τι σκέφτομαι και αν έχει νόημα..δεν είμαι στην κατάλληλη φάση..
Ψ-Ποτέ δε θα είστε;
Ε-Μα τι με ρωτάτε;
Ψ-Θέλω μία απάντηση κυρία Αναγνώστου..
Ε-Δεν ξέρω πραγματικά, με όλα όσα μου έχουν συμβεί και μου συμβαίνουν καθημερινά..
Ψ-Συνεχίστε λοιπόν την ιστορία σας..
Ε-Ιστορία; Είναι η ζωή μου!
Ψ-Προχωρήστε παρακαλώ!
Ε-Τον δέχτηκα λοιπόν πίσω και από τότε ζούμε μια συμβατική και βαρετή ζωή…στο Πανεπιστήμιο συνεχίζουν να με κοιτούν με μισό μάτι και να λένε.. “η γυναίκα του απατεώνα..” και άλλα τέτοια..αλλά τα έχω συνηθίσει πια..η ζωή μου καθημερινά δεν έχει κανένα νόημα..είναι σε τέλμα..νιώθω άχρηστη, νιώθω ότι είναι ανώφελο να ζω..είμαι με έναν άνθρωπο, αν μπορεί να ειπωθεί έτσι αυτός ο αχρείος, που δε νιώθω τίποτα..ούτε καν μίσος πια..έχουν παγώσει τα πάντα για μένα..δεν έχω παιδί, καμία χαρά..στη δουλειά μου περνάω όλα όσα σας είπα..δεν ξέρω..νιώθω ότι δεν έχει κανένα νόημα πια..
Ψ-Δηλαδή πιστεύετε ότι θα ταν καλύτερο να αυτοκτονήσετε;
Ε-Ε..δηλαδή..ήταν λίγο απότομο..πώς το θέτετε έτσι;
Ψ-Κυρία Αναγνώστου..ξέρετε τι συμπέρασμα έβγαλα από όλη τη συζήτησή μας μέχρι τώρα;
Ε-Σας ακούω..
Ψ-Πραγματικά δεν ξέρετε τι θέλετε..δεν τα έχετε βρει ακόμα με τον εαυτό σας αλλά δεν έχετε τη δύναμη να κάνετε αυτοκριτική και να δείτε ποια είναι ουσιαστικά η ζωή σας και τι θέλετε..είστε με έναν άνθρωπο απλά και μόνο γιατί φοβάστε..δε θέλετε να τον διώξετε γιατί φοβάστε τι θα συμβεί..δεν τολμάτε..λέτε ότι δεν αξίζει να ζείτε αλλά και πάλι δεν τολμάτε να αυτοκτονήσετε..λέτε ότι στη δουλειά σας το κλίμα είναι άσχημο αλλά και πάλι δεν τολμάτε να αλλάξετε..πρέπει πρώτα να σκεφτείτε τι θέλετε!Για όλα όσα βιώνετε φταίτε εσείς..πάρτε λίγο χρόνο, επεξεργαστείτε όλα όσα σας λέω, σκεφτείτε τη ζωή σας και τη θέση σας σε αυτή..δράτε ή είστε απλός παρατηρητής;Θα σας περιμένω όταν είστε έτοιμη να τα ξαναπούμε!
Ε-..(σκεπτική) Σας ευχαριστώ πολύ!Νομίζω ότι έχετε δίκιο…θα τα ξαναπούμε!
Ψ-Αντίο κυρία Αναγνώστου!
Ε-Αντίο σας!

This entry was posted in ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΑΡΘΡΑ. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

