Άνιση αγάπη


(Από Αντιόπη Παντελή) :

-Αντώνη φεύγω!…Αντώνηηηη;Αν μ΄άκουγες κιόλας μια φορά..έλεος πια!(κλείνει την πόρτα και φεύγει)

Περπατάει μόνη στο δρόμο…σταματάει στο γνώριμο καφέ ντελ αρτ “Πάροδος”, κάθεται σε ένα τραπέζι μόνη της, ανοίγει το βιβλίο της και αρχίζει να διαβάζει…Ξαφνικά μια φωνή την ξυπνάει από σίγουρο λήθαργο…
-Πού ταξιδεύετε κυρία Αναγνώστου;
-Ναι;ε..συγγνώμη μάτια μου..
-Λοιπόν,τι θα πάρετε κ.Αναγνώστου;
-Εριέττα!Πόσες φορές θα το πούμε;
-Όπως επιθυμείτε!
-Θέλω έναν γαλλικό σκέτο!
-Σκέτο;
-Ναι, γιατί;
-Μου φαίνεται λίγο περίεργο..εσείς συνήθως τον πίνετε με γάλα,πολύ γλυκό..
-Δεν είναι πια γλυκιά η ζωή μου…

Ο σερβιτόρος δαγκώνεται και φεύγει…

Ψυχολόγος και Εριέττα.

-Πείτε μου κυρία μου ποιο είναι το πρόβλημά σας.
-…
-Μη διστάζετε..ξεκινήστε..
-Είμαι 43 χρονών. Είμαι καθηγήτρια πανεπιστημίου στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας και είμαι παντρεμένη εδώ και 8 χρόνια με τον Αντώνη Ανδρικόπουλο, επίσης καθηγητή πανεπιστημίου στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας, στη Νομική. Είναι 64 χρονών, έχουμε 21 χρόνια διαφορά. Όταν αποφάσισα να τον παντρευτώ, όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί μου, μου έλεγαν ότι κάνω το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου. Νόμιζα ότι ήμουν ερωτευμένη μαζί του, αλλά απ’ ότι φάνηκε δεν ήμουν…Τα πρώτα χρόνια όλα ήταν καλά μέχρι που έμεινα έγκυος πριν από 7 χρόνια…ήμασταν τόσο ευτυχισμένοι και οι δύο , το περιμέναμε πως το περιμέναμε το παιδί…κάναμε όνειρα..έκανα όνειρα..ήταν η ολοκλήρωση για μένα!Ήμουν πραγματικά ευτυχισμένη!Σε αντίθεση με τώρα..
-Τώρα τι έχει μεσολαβήσει και είστε δυστυχισμένη;
-Στον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης μου και ενώ μια μέρα καθόμουν στον καναπέ και έβλεπα ειδήσεις, έκανα ζάπινγκ και ξαφνικά είδα έναν τίτλο “Ο επιφανής καθηγητής πανεπιστημίου μπλεγμένος σε κύκλωμα εμπορίας ναρκωτικών!”…Μου έκανε εντύπωση και μιας και είμαι στον κύκλο του Πανεπιστημίου θέλησα να δω ποιος είναι, να μάθω περισσότερα για την υπόθεση…
Άκουσα να λένε λοιπόν..
“Ο διάσημος καθηγητής με την εξαίρετη φήμη στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και μόνιμος καθηγητής στο τμήμα της Νομικής στο μάθημα της Φιλοσοφίας του Δικαίου…”
Από εκεί και πέρα δε θυμάμαι τίποτα..ένιωσα να χάνω τις αισθήσεις μου. Ο άντρας μου ήταν ο καθηγητής στο συγκεκριμένο μάθημα και μάλιστα ο μοναδικός.
Έχασα το παιδί…το έχασα…όπως ήταν λογικό..μου είπαν οι γιατροί ότι προσπάθησαν αλλά δεν τα κατάφεραν. Το παιδί που περίμενα όσο τίποτα, που θα ολοκλήρωνε όλα μου τα όνειρα, θα με έκανε ευτυχισμένη πραγματικά χάθηκε…το έχασα…εξαιτίας του!ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ!Από εκεί και πέρα όλα άλλαξαν για μένα..τίποτα δεν είχε νόημα στη ζωή μου…σηκώθηκα και έφυγα από το σπίτι. Δεν ήθελα να τον βλέπω στα μάτια μου. Ήθελα να τον σκοτώσω, τα μάτια μου έβγαζαν σπίθες όταν τον έβλεπα…έτρεφα ατέλειωτο μίσος μέσα μου…
Άρχισε να με κυνηγάει, να τρέχει πίσω μου, να με ικετεύει, να προσπαθεί να μου δικαιολογηθεί..Καθόταν όλη την ώρα έξω από το σπίτι μου..Δεν άντεχα άλλο…Δεν άντεχα να τον βλέπω, δεν άντεχα να με κοιτούν οι συνάδελφοι με μισό μάτι, μερικοί να με λυπούνται έτσι όπως είχα καταντήσει, μερικοί να με κουτσομπολεύουν από πίσω μου..ένιωθα να πνίγομαι…ήθελα να κρυφτώ από όλους κι όλα…ήθελα να φύγω..να πάω μακριά!Αποφάσισα να πάρω το αεροπλάνο και να πάω στην κολλητή μου φίλη που είναι στην Αγγλία. Δεν τα κατάφερα..στο αεροδρόμιο με περίμενε..γίναμε ρεζίλι..να πέφτει στα γόνατά μου..αναγκάστηκα να βγω τρέχοντας έξω..για μια ακόμη φορά μας κοιτούσαν όλοι…πνιγόμουν..στη φυλακή θα ήμουν καλύτερα, πιο ελεύθερη θα αισθανόμουν..
Ευτυχώς ύστερα από 2 μήνες που διελευκάνθηκε οριστικά η υπόθεση τον έβαλαν στη φυλακή για 3 χρόνια. Εξαγόρασε όμως την ποινή και έμεινε μόνο 3 μήνες μέσα. Δε γινόταν να γλιτώσω;Γιατί;
-Μην κλαίτε κυρία μου..ηρεμήστε και συνεχίστε.
-Συγγνώμη δεν μπορώ…
-Θέλετε να σταματήσουμε; Αν δεν μπορείτε να τα πούμε αύριο.
-Καλύτερα.
-Θα κανονίσετε το ραντεβού έξω με τη γραμματέα του κέντρου

This entry was posted in ΙΣΤΟΡΙΕΣ για ΣΕΝΑΡΙΟ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΑΡΘΡΑ. Bookmark the permalink.

2 Responses to Άνιση αγάπη

  1. Σάντυ Φιλιάγκου says:

    ειναι πολυ ωραιο!σ μεταφερει το αγχος και την απογνωση που κουβαλαει μεσα της αυτη η γυναικα.:) σε ταυτιζει δλδ με τον κεντρικο χαρακτηρα.

Leave a Reply

