Ότι έχω είναι δικό σου


(Από Μπεκιάρη Άγγελο) :

Από πολύ μικρός τα όνειρά μου με την πραγματικότητα ήταν μπερδεμένα. Υπήρχαν στιγμές που κοιμόμουν και με αποσπούσε η πραγματικότητα ή μπορεί να ήμουν ξύπνιος και εγώ να ονειρευόμουν με ανοιχτά μάτια και χαμένες αισθήσεις. Στα δεκαέξι μου χρόνια 1+6=7 πέθανε η μητέρα μου που ήταν 7 αδέρφια ο Σάββας, η Χαριτωμένη, η Αφροδίτη, η Θεοδοσία, η Ασημένια που ήταν η μητέρα μου, η Φρειδερίκη και η μικρότερη η Φωτεινή. Την αγαπούσα πολύ την μητέρα μου και ήταν μεγάλη απώλεια για την ζωή μου. Διάβαζα περίεργα περιοδικά τότε όπως το Strange , UFO και διάφορα άλλα παρόμοια ψάχνοντας να βρω πως μπορώ να την επαναφέρω πίσω ή να απαλύνω τον πόνο μου. Έπεσε στα χέρια μου τότε ένα βιβλίο που λεγόταν «Η μέθοδος του Σίλβα 2000». Αυτό το βιβλίο θεωρητικά σε εκπαίδευε να δημιουργήσεις μια ομάδα που θα σε καθοδηγεί σε όλα αυτά που σε απασχολούν στη ζωή σου κάθε στιγμή. Εκεί ξεκίνησε και η περιπέτειά μου που ήταν αρκετά μεγάλη.

Τελείωνα την Τρίτη λυκείου και γνώρισα μια κοπέλα που το όνομά της ήταν Κική και καταλήξαμε να είμαστε μαζί. Περνούσαμε αρκετές ώρες μαζί και τις υπόλοιπες εγώ δημιουργούσα τους σύμβουλούς μου στο πνευματικό επίπεδο χρησιμοποιώντας την μέθοδο Σίλβα. Το βιβλίο έλεγε ότι μπορούσε κάποιος να έχει όσους σύμβουλους ήθελε και όποιους ήθελε. Οπότε κι εγώ δημιούργησα επτά συμβούλους από τους οποίους ο καθένας είχε και ένα κλειδί που άνοιγε μια πόρτα αντίστοιχα από τις επτά πόρτες που ήταν πάνω στην γέφυρα που περνούσα κάθε φορά για να πάω σε αυτούς. Στη συνέχεια διάλεξα ποιοι θα ήταν και ο πρώτος ήταν η μητέρα μου που ήταν και ο λόγος που ξεκίνησα αυτή τη διαδικασία. Όλοι οι υπόλοιποι ήταν της φαντασίας μου και δεν υπήρχαν.Ο δεύτερος ήταν ο Θεόδωρος ο οποίος ήταν πιλότος αεροπλάνου. Ο τρίτος ήταν ο Αγγελος ο οποίος ήταν διάσημος συγγραφέας βιβλίων. Ο τέταρτος ήταν ο Γιάννης μεγαλογιατρός .Η Πέμπτη ήταν η Χριστίνα που ήταν πυρηνικός φυσικός και αστρονόμος. Ο έκτος ήταν ο Ορέστης που ήταν Οικονομολόγος και χρηματιστής και η έβδομη ήταν η Μαρία που ήταν μουσικός παραγωγός. Σε αυτούς τους επτά έδωσα τα κλειδιά της γέφυρας που είχα δημιουργήσει ανάμεσα στον πραγματικό μου κόσμο και στον κόσμο των ονείρων μου.

Η Κική δεν γνώριζε τίποτα από όλα αυτά απλά περνούσαμε καλά άλλοτε μόνοι μας και άλλοτε με μία παρέα που είχε και πήγαινα κι εγώ μαζί τους. Η παρέα της ήταν παιδιά με πολλά οικογενειακά προβλήματα που το είχαν ρίξει στα Ναρκωτικά. Φυσικά δεν πήρα τον δρόμο τους γιατί είχα τους συμβούλους που τρείς φορές τη μέρα με συμβουλεύανε τι ήταν καλό για μένα και τι όχι. Οπότε απλά πήγαινα μαζί τους αλλά δεν έκανα ότι κάνανε. Στην παρέα υπήρχε και ένας ηλικιωμένος Φωτογράφος ο οποίος εκείνη την περίοδο δημιουργούσε μία γκαλερί που θα παρουσίαζε τις φωτογραφίες του ,Λευκώματα διασήμων, ποιήματα και βιβλία που είχε γράψει. Λόγω πανελληνίων εξετάσεων αναγκάστηκα να πάω στην Αθήνα στο καβούρι για να περάσω κάποια τεστ στην σχολή Ικάρων για πιλότος. Οι σύμβουλοί μου με βοήθησαν και τα πέρασα άριστα. Εκεί όμως γνώρισα κατά έναν περίεργο τρόπο τον Θεόδωρο ο οποίος ήταν στην επιτροπή και με γνώρισε. Ήταν μια πολύ περίεργη εμπειρία που θέλω να την μοιραστώ μαζί σας.

Οι Τελευταίοι που μας εξέταζαν ήταν οι βαθμοφόροι πιλότοι και μπαίνοντας μέσα στην αίθουσα εξέτασης αντίκρισα τον Θεόδωρο τον οποίο τον έβλεπα μέχρι πριν λίγο καιρό μόνο σαν σύμβουλο στο κόσμο των ονείρων μου. Περπάτησα μπροστά τους και κρατούσε στα χέρια του ένα βιβλίο που λεγόταν «Το κλειδί για τον Νόμο της έλξης». Χωρίς να το θέλω το βλέμμα μου έπεσε πάνω στο βιβλίο και αμέσως μετά στα μάτια του Θεόδωρου. Δεν πέρασε ένα δευτερόλεπτο και μου μίλησε
«Γνωριζόμαστε από κάπου?»
«Ναι. Βλεπόμαστε συχνά.» Θυμόμουν στις συνεδρίες ανέφερε τον αερομοντελισμό και ρίσκαρα μιλώντας γι’ αυτό. «Στον αερομοντελισμό. Απλά δε με θυμάστε γιατί είμαι πολύ ήσυχος.»
«Όντως εκεί πρέπει να βλεπόμαστε γιατί μου θυμίζεις έντονα κάτι.Γιατί κοιτούσες το βιβλίο? Το έχεις διαβάσει?»
«Όχι δε το έχω διαβάσει.Απλά μου άρεσε το εξώφυλλο.»
«Τότε πάρε το να το διαβάσεις και θα σου δώσω και το τηλέφωνο μου για να μιλήσουμε να μου το επιστρέψεις.»

Το πρώτο κλειδί είχε εμφανιστεί Jack Canfield και Το κλειδί για τον Νόμο της έλξης. Γύρισα σπίτι και άρχισα να το διαβάζω. Όταν γύρισα στην Θεσσαλονίκη βγήκαμε με την Κική για τελευταία φορά γιατί όσο έλειπα είχε μπει άλλος ανάμεσά μας. Εκείνο το βράδυ πήγαμε να εγκαινιάσουμε την Γκαλερί του φωτογράφου που τον έλεγαν Σεμπάστιαν. Ήπιαμε κρασί αυτός κι γύρω στις δώδεκα αποφασίσαμε να φύγουμε. Λίγο πριν φύγουμε ο Σεμπάστιαν γύρισε και μου είπε :

«Ότι έχω είναι δικό σου. Σήμερα είναι το τελευταίο μου βράδυ.»

Εκείνη τη στιγμή έπεσε κάτω αναίσθητος και τρέξαμε όλοι μαζί να τον σηκώσουμε να τον πάμε στο Νοσοκομείο χωρίς αυτοκίνητο, χωρίς χρήματα. Μόλις φτάσαμε στο Αχέπα τον πήρανε κατευθείαν με Φορείο για εγχείρηση. Δυστυχώς δεν τον προλάβαμε και μετά από πέντε ώρες ενώ φύγανε όλα τα παιδιά μιας και ήμουν ο μεγαλύτερος περίμενα να μάθω τι συνέβη και ήρθε ο Γιατρός. Ήταν απίστευτο αυτό που συνέβαινε. Ο Γιατρός ήταν ο Γιάννης που ήταν ο τέταρτος μου σύμβουλος και μου ανακοίνωσε ότι πέθανε και ότι ήταν δολοφονία. Εκείνο το βράδυ έκλαιγα συνέχεια και για να με καθησυχάσει μου έδωσε ένα βιβλίο που λεγόταν οι Αγγελοι απαντούν. Εκεί μέσα υπήρχε το δεύτερο κλειδί που έπρεπε να ανακαλύψω. Τα κλειδιά και οι άνθρωποι άρχισαν να συνδέονται μεταξύ τους και θα με οδηγούσαν σε ένα μεγάλο μυστικό και στη λύση του μυστηρίου του θανάτου του Σεμπάστιαν μετά από επτά χρόνια γράφοντας το βιβλίο οι «Επτά νόμοι της γέφυρας» του Μπεκιάρη Αγγελή που μου ξεκλείδωσαν τα Επτά κλειδιά.

This entry was posted in ΙΣΤΟΡΙΕΣ για ΣΕΝΑΡΙΟ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΑΡΘΡΑ. Bookmark the permalink.

7 Responses to Ότι έχω είναι δικό σου

  1. AMALIA KOUKIOU says:

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΕΝΑΡΙΑΚΗ ΒΑΣΗ, ΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΠΙΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ! ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΤΟ <> ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΓΓΕΛΩΝ-ΒΟΗΘΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ <> ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΙΛΒΑ…

  2. Marw says:

    KALH EPITYXIA!!

  3. leste says:

    Πολύ καλό σαν σεναριακή αρχή, θα ήθελα να δω και κάτι ως ιδέες για πλοκή.

  4. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΖΙΩΛΑΣ says:

    Είσαι καταπληκτικός!!…κατάφερες να συμπιέσεις τον χρόνο σε λίγες γράμμες..
    θα σε ζήλευε και ο Αϊστάιν. Είσαι Πρώτος και ας εξαφανίζεσαι!

  5. eirini says:

    fantastiko kai ekseretiki ploki!poli endiaferon!anipomono na do tin sinexeia!!!eisai poli talantouxos kai ekseretiko sigrafeas!nomizo pos prepei na vgei proto!dikaia kai me megali diafora apo ta alla…sinexise me to ekseretiko talento kai taperamento pou diathetis…perimeno na do kiala..me aniponisia,,,!!kai pali sixaritiria…einai fovero!!!;)

Leave a Reply

