Η Κλειδαριά


(Από Spark) :

Απόψε ένας από εσάς θα με σκοτώσει. Ένας από εσάς απόψε θα μου δώσει την ψυχή του και θα γίνει δικός μου για πάντα.
Κοιτάξτε… Όλα αυτά που προσπαθείτε να κρύψετε, όλα αυτά που φοβάστε είναι εδώ, στο μυαλό μου. 7. 7 κλειδιά που σας ξεκλειδώνουν, σας ξεγυμνώνουν. Μέρες και νύχτες σας σκορπίζουν για να σας φέρουν πάλι εδώ. Γιατί όπου και αν πάτε πάντα θα γυρίζετε πίσω, ακόμα και όταν εγώ δεν θα είμαι εδώ.
Τόσο εύθραυστοι που καταντά προκλητικό. Κρακ. Και έχετε σπάσει. Και είμαι εγώ να σας κρατήσω όταν πέφτετε, εγώ να σας μαζέψω, να σας καθαρίσω και να σας στείλω πάλι πίσω στις ζωές σας. Πότε δεν υπήρξατε τόσο γυμνοί όσο αυτή τη στιγμή που στέκεστε απέναντί μου. Οι εφιάλτες σας, τα μυστικά σας, όλα αυτά που παλεύετε να κρύψετε μια ολόκληρη ζωή να προελαύνουν μπροστά σε κοινό. Ειρωνικό έτσι δεν είναι; Και όμως στέκεστε εδώ. Πληρώνετε για να σας δείχνω την γύμνια σας, να παίζω με το μυαλό σας και μετά να σας στέλνω πίσω σε όλα αυτά που φοβάστε. Κάποιοι από εσάς βάλατε και μέσον για να έρθετε εδώ. Κάποιοι χρωστάτε τα χρήματα ακόμα. Πιστεύετε αλήθεια πως είχα ανάγκη να εξυπηρετήσω το μέσον σας; Πως μου είναι απαραίτητα τα χρήματα; Πως είμαι απλά θεραπευτής;
Θυμηθείτε όλα αυτά που έχουμε πει, όλα αυτά που έχουμε κάνει. Όλες οι απαντήσεις είναι μέσα σας. Εγώ απλά σας μαθαίνω να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Ή έστω να κάνετε ερωτήσεις. Στον εαυτό σας. Δεν είμαι εγώ που σας ρωτώ. Είναι το πιο κρυφό σας κομμάτι, εκείνο που κρύβετε, εκείνο που σκύβετε τα μάτια και αποφεύγετε όταν το αντικρίζετε στον καθρέφτη. Για αυτό δεν με φωνάζετε με το όνομά μου, για αυτό φοράω μαύρα. Δεν έχει σημασία το πρόσωπο. Τζάμπα παλεύετε να το υπερβείτε.
Σας κοιτώ και ξέρω τι σκέφτεται ο καθένας από εσάς. Τι έκανε πριν, τι θα κάνει μετά.
Εμπιστοσύνη σε ό,τι έχεις διαλέξει ακόμα και τη στιγμή που πέφτει. Θυμηθείτε το γιατί σε λίγο η ζωή σας θα αλλάξει με τρόπο που δεν το φαντάζεστε και εγώ δεν θα είμαι εκεί αλλά πλέον είμαι ένα κομμάτι από εσάς. Με κουβαλάτε μέσα σας.

7 κλειδιά αλλά μόνο 1 ταιριάζει στην κλειδαριά. Εμένα. Μάθετε να αφουγκράζεστε τη σιωπή. Τόσο την δική σας και των άλλων. Ποτέ η φασαρία δεν δίδαξε τόσα όσο η σιωπή. Είναι η τελευταία φορά που συναντιέστε και είστε μια γροθιά. Μάθετε να ερμηνεύετε τα σημεία. Σας έδειξα το κατώφλι, σας έμαθα τα κλειδιά σας. Τώρα είναι η ώρα να βγείτε στο ταξίδι. Πολεμιστές για τη ζωή σας. Θηρευτές και θηρία ταυτόχρονα. Ετοιμαστείτε για αυτό που έρχεται. Δεν έχετε επιλογή. Ποτέ δεν είχατε.
Απόψε ένας από εσάς θα με σκοτώσει. Ένας από εσάς απόψε θα μου δώσει την ψυχή του και θα γίνει δικός μου για πάντα.

This entry was posted in ΙΣΤΟΡΙΕΣ για ΣΕΝΑΡΙΟ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΑΡΘΡΑ. Bookmark the permalink.

6 Responses to Η Κλειδαριά

  1. kellita says:

    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo….:)) loipon
    1.efuge anagnwstika san ”astrapi”,logos plousios pou den kollaei omws xari stin fusikotita tou..lekseis pou se kolloun ston toixo ki alitheies pou kruvontai mesa mas vathia kai esy tis ksethapses me xeirourgiki akriveia 😉 ”pote i fasaria den didakse tosa osa i siwpi”..xari se sena akomi kai otan swpainei kai stamata to keimeno sou,i siwpi tou sunexizei na mas milaei..2.idea akrws anatreptiki kai akrws alithini..einai sti fusi mas na trepomaste apo thumata se thutes,apo thiramata se agrious thireutes..i psuxi mas exei polla xrwmata kai polles ufes sigoura omws eksisorropei anamesa sto aisthima tis epiviwsis kai se auto tis dikaiosunis..poio kuriarxei ? POLLA SYGXARITIRIA giati de grafeis sumvatika..kai polla sugxaritiria giati parolo pou mas deixneis tous kindunous pou elloxevoun an empisteuteis se kapoion tin psuxi sou esy mas kaneis na theloume na sou empisteuthoume ti diki mas psuxi..se sena kai stin pena sou..bravo!!!!

  2. spark says:

    ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι για να διαβάσω την συνέχεια της Ιόλης… το συντομότερο

  3. antipan says:

    “Θυμηθείτε όλα αυτά που έχουμε πει, όλα αυτά που έχουμε κάνει. Όλες οι απαντήσεις είναι μέσα σας. Εγώ απλά σας μαθαίνω να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις.”
    Πολύ αληθινό και έξυπνο…μπράβο!

  4. spark says:

    eyxaristw gia ta kala soy logia. einai wraio poy o 1 diabazei ta keimenoy toy alloy kai sxoliazoyme:) exei ginei hdh interactive:) perimenw kai thn synexeia kai apo to diko soy keimeno… einai krima toso kales prospatheies na menoyn sthn mesh;)

  5. AMALIA KOUKIOU says:

    <> ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΦΟΝΟΥ… ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ …. ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΕΣΤΕ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ…. ΠΟΣΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ – ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΟΥΣΕΣ, ΔΙΑΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΛΙΓΟΥΝ , ΤΟ ΧΡΙΖΟΥΝ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ… <>… ΙΕΡΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟΥ… !!!!!!! ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ – ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΔΕΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ κας ΠΕΡΣΑΣ ΤΣΟΝΑΤΟΥ – ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΘΑ <> ΚΑΤΙ ΣΠΑΝΙΟ .

  6. spark says:

    @AMALIA KOUKIOU

    το επόμενο κείμενο θα είναι το prequel του συγκεκριμένου κειμένου 🙂
    Σ΄ευχαριστώ και πάλι για όσα λες.. έπεται και συνέχεια… και ας ακούγεται σαν απειλή 🙂

Leave a Reply

